اگه دلت گرفته،اگر به دنبال آرامش هستي

ماهنامه اطلاع رسانی وفرهنگی

اگه دلت گرفته،اگر به دنبال آرامش هستي





اعوذ بالله من الشيطان الرجيم

بسم الله الرحمن الرحيم
 

«وقال الرسول يارب ان قومي اتخذوا هذا القرءان مهجورا» (فرقان/30)

رسول خدا(ص) در روز قيامت به محضر پروردگار اين گونه شکايت مي کنند:« پروردگارا قوم من اين قرآن را مهجور كردند! »



در کتاب «وسائل الشیعه» از حضرت پیامبر اکرم
صلی الله علیه وآله وسلم روایت شده است که :

«در روز قیامت سه گروه شکایت به پیشگاه خداوند متعال می آورند:
قرآن و مسجد و عترت .



قرآن میگوید:
ای پروردگار من ! مرا سوزانیدند و پاره پاره کردند.



و مسجد میگوید:
ای پروردگار من مرا معطل و بدون عمل گذاردند
و حق مرا ضایع کردند.



و عترت میگوید:
بار پروردگارا ما را کشتند و دور کردند
و متفرق نموده و فراری دادند؛
و در مقابل پروردگار در دعوای خصومت و دادخواهی
به دو زانوی خود می نشینم ،


پس خداوند عزو جل به من میگوید:
من خودم اولویت دارم از شما دربارۀ خصومت
و دادخواهی نسبت به آنان .»




دوست عزيز من ،
اگر شما دنبال يه دوست خوب ،‌
يک ناصح دلسوز و شيرين زبون ،‌
يه سنگ صبور مهربون ،
يک کسي که حرفهاش آرومت کنه ،
دلت رو سبک کنه ،
بار غم هات رو کم کنه
و ‌بهت آرامش بده هستي

اول نيت کن ، بعد اينجا کليک کن ،
حرفهايي که مي خواهي بشنوي
و بهت آرامش بده رو انتخاب کن





حالا چشماتو آروم ببنده و به اين کلام دلنشين خداوند گوش بده



صبر کن ...............

اگر دلت آروم شده
قبل از رفتن يه چيزي بگو

در آخر .......

صلوات فراموش نشه


التماس دعا





:: موضوعات مرتبط: ماه نامه هاي سال 92، متفرقه، ،
نویسنده : آوای چریان*کانون فرهنگی شهدای چریان
تاریخ : دو شنبه 25 شهريور 1392
زمان : 16:19


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.